Často kladené otázky

Nižšie nájdete odpovede na často kladené otázky:

 

AKÉ PRODUKTY PONÚKA OBCHOD WALLFLUENT.SK?

V našej predajni ponúkame široký sortiment obrazov na sklo a plátno, kuchynské panely, kuchynské dosky, kuchynské pokrievky a sklenené nástenné hodiny s originálnym dizajnom.

 

AKO NÁJSŤ SPRÁVNU GRAFIKA?

V obchode môžete použiť vyhľadávač zadaním požadovaných fráz alebo použiť vytvorené kategórie. Ak máte problémy s výberom grafiky, vždy môžete kontaktovať našich poradcov na čísle +42 022 537 9377 (horúcu linku v poľštine a angličtine) alebo e-mailom na adrese info@wallfluent.sk.

 

AKO OBJEDNAŤ?

Proces objednávky je veľmi jednoduchý! Keď nájdete svoj obľúbený dizajn produktu, stačí kliknúť na PRIDAŤ DO KOŠÍKA. Potom stačí vyplniť objednávkový formulár a zaplatiť. V prípade akýchkoľvek problémov nás prosím kontaktujte!

 

 


AKO MÔŽEM ZA OBJEDNÁVKU ZAPLATIŤ?

Platba za objednávku prebieha prostredníctvom bezpečných online platieb, t.j. PayU, kreditnou kartou, elektronickou peňaženkou alebo na dobierku (kuriér)

 

 

AKÝ JE ČAS DOKONČENIA OBJEDNÁVKY?

Objednaný produkt je zvyčajne odoslaný do 1-2 pracovných dní. Za začiatok doby spracovania objednávky sa považuje zaslanie e-mailu s potvrdením prijatia objednávky na spracovanie - k tomu dochádza po obdržaní všetkých najdôležitejších informácií a zaplatení.

 

 

AKO PREBIEHA DODÁVKY?

Posielame prostredníctvom kuriérskych spoločností. Dodacia lehota závisí od krajiny (zahraničné zásielky sú nacenené individuálne).

- Doručenie v rámci Poľska trvá približne 1-2 pracovné dni.

- Doručenie v rámci Európy trvá približne 3-5 pracovných dní.

- Doručenie do USA trvá približne 2-3 pracovné dni.

- Doručenie na iné miesta môže trvať približne 4 až 6 pracovných dní.

 

JAKÉ SÚ CENY OBJEDNÁVKY?

Cena je vždy viditeľná na stránke produktu. Ku každej objednávke je potrebné pripočítať náklady na dopravu.

 

 

ČO ROBIŤ, AK JE ZÁSILKA POŠKODENÁ?

Ak pri preberaní zásielky od kuriéra spozorujete poškodenie obalu, nezabudnite ho otvoriť v prítomnosti kuriéra. Ak bol poškodený aj výrobok, určite ihneď s kuriérom vypíšte protokol o škode. Potom ho pošlite na adresu info@wallfluent.sk spolu s fotografiou poškodenia. Po prijatí prihlášky Vám zašleme nový, plnohodnotný produkt.

 

 

AKO PODAŤ REKLAMÁCIU?

Ak je Vám dodaný produkt v rozpore s objednávkou - má nesprávnu veľkosť, rám, materiál alebo je objednávka neúplná, ihneď nás informujte! Pošlite e-mail na adresu info@wallfluent.sk a pripojte fotografie defektu. Po kladnom posúdení reklamácie vám zašleme správny produkt alebo vám vrátime peniaze.

 

 

MÔŽEM VRÁTIŤ ZAKÚPENÝ PRODUKT?

Obchod Wallfluent.sk ponúka 14 dní na vrátenie štandardného produktu. Pamätajte však, že vrátený produkt nemôže byť poškodený ani použitý. Do vrátenej zásielky uveďte svoj doklad o kúpe a svoje osobné údaje spolu s číslom účtu, na ktorý sa má tovar vrátiť. Vrátenie peňazí sa uskutoční po 10 dňoch od dátumu prijatia produktu a potrebných informácií.

 

 

MÔŽEM OBJEDNAŤ NA MIERU?

Ak na našej stránke nenájdete to, čo hľadáte, napíšte nám! Plnenie neštandardných objednávok je pre nás čisté potešenie! Môžeme upraviť dizajn (farba, vzor) alebo vyrobiť produkt s vami dodanou grafikou (nezabudnite však, že fotografie na tlač musia byť v čo najlepšej kvalite). V prípade akýchkoľvek otázok kontaktujte našu kanceláriu služieb zákazníkom e-mailom info@wallfluent.sk alebo prostredníctvom kontaktného formulára. Upozorňujeme však, že vlastné objednávky sú nevratné.

 

MÔŽEM ZÍSKAŤ ZĽAVU?

Prihlásením sa na odber noviniek môžete získať jednorazovú zľavu -2 EUR.

 

 

AK MÁTE EŠTE AKÉKOĽVEK OTÁZKY, NAPIŠTE NÁM SPRÁVU!