Často kladené otázky
Nižšie nájdete odpovede na často kladené otázky:
AKÉ PRODUKTY PONÚKA OBCHOD WALLFLUENT.SK?
V našej predajni ponúkame široký sortiment obrazov na sklo a plátno, kuchynské panely, kuchynské dosky, kuchynské pokrievky a sklenené nástenné hodiny s originálnym dizajnom.
AKO NÁJSŤ SPRÁVNU GRAFIKA?
V obchode môžete použiť vyhľadávač zadaním požadovaných fráz alebo použiť vytvorené kategórie. Ak máte problémy s výberom grafiky, vždy môžete kontaktovať našich poradcov na čísle +48 32 700 37 99 (horúcu linku v poľštine a angličtine) alebo e-mailom na adrese [email protected].
AKO OBJEDNAŤ?
Proces objednávky je veľmi jednoduchý! Keď nájdete svoj obľúbený dizajn produktu, stačí kliknúť na PRIDAŤ DO KOŠÍKA. Potom stačí vyplniť objednávkový formulár a zaplatiť. V prípade akýchkoľvek problémov nás prosím kontaktujte!
AKO MÔŽEM ZA OBJEDNÁVKU ZAPLATIŤ?
Platba za objednávku prebieha prostredníctvom bezpečných online platieb, t.j. PayU, kreditnou kartou, elektronickou peňaženkou alebo na dobierku (kuriér)
AKÝ JE ČAS DOKONČENIA OBJEDNÁVKY?
Každý produkt je vyrobený na individuálnu objednávku. Výroba začína po potvrdení objednávky a platby a trvá 2 pracovné dni. Celková doba výroby je zvyčajne 4 až 7 pracovných dní.
AKO PREBIEHA DODÁVKY?
Zásielky odosielame prostredníctvom kuriérskych spoločností v rámci krajiny aj do zahraničia. Dodacia lehota je zvyčajne 4–7 pracovných dní.
JAKÉ SÚ CENY OBJEDNÁVKY?
Cena je vždy viditeľná na stránke produktu. Ku každej objednávke je potrebné pripočítať náklady na dopravu.
ČO ROBIŤ, AK JE ZÁSILKA POŠKODENÁ?
Ak pri preberaní zásielky od kuriéra spozorujete poškodenie obalu, nezabudnite ho otvoriť v prítomnosti kuriéra. Ak bol poškodený aj výrobok, určite ihneď s kuriérom vypíšte protokol o škode. Potom ho pošlite na adresu [email protected] spolu s fotografiou poškodenia. Po prijatí prihlášky Vám zašleme nový, plnohodnotný produkt.
AKO PODAŤ REKLAMÁCIU?
Ak je Vám dodaný produkt v rozpore s objednávkou - má nesprávnu veľkosť, rám, materiál alebo je objednávka neúplná, ihneď nás informujte! Pošlite e-mail na adresu [email protected] a pripojte fotografie defektu. Po kladnom posúdení reklamácie vám zašleme správny produkt alebo vám vrátime peniaze.
MÔŽEM VRÁTIŤ ZAKÚPENÝ PRODUKT?
Obchod Wallfluent.sk ponúka 14 dní na vrátenie štandardného produktu. Pamätajte však, že vrátený produkt nemôže byť poškodený ani použitý. Do vrátenej zásielky uveďte svoj doklad o kúpe a svoje osobné údaje spolu s číslom účtu, na ktorý sa má tovar vrátiť. Vrátenie peňazí sa uskutoční po 10 dňoch od dátumu prijatia produktu a potrebných informácií.
MÔŽEM OBJEDNAŤ NA MIERU?
Ak na našej stránke nenájdete to, čo hľadáte, napíšte nám! Plnenie neštandardných objednávok je pre nás čisté potešenie! Môžeme upraviť dizajn (farba, vzor) alebo vyrobiť produkt s vami dodanou grafikou (nezabudnite však, že fotografie na tlač musia byť v čo najlepšej kvalite). V prípade akýchkoľvek otázok kontaktujte našu kanceláriu služieb zákazníkom e-mailom [email protected] alebo prostredníctvom kontaktného formulára. Upozorňujeme však, že vlastné objednávky sú nevratné.
MÔŽEM ZÍSKAŤ ZĽAVU?
Prihlásením sa na odber noviniek môžete získať jednorazovú zľavu -2 EUR.
AK MÁTE EŠTE AKÉKOĽVEK OTÁZKY, NAPIŠTE NÁM SPRÁVU!