Reklamácia a vrátenie
REKLAMÁCIE
1. Záručná doba na výrobky ponúkané v našom obchode je 12 mesiacov.
2. Predávajúci zodpovedá zákazníkovi, ak má Tovar fyzickú alebo právnu vadu (záruka).
3. Ak má Tovar vadu, má Zákazník právo na:
a) na prejav vôle, na zníženie ceny alebo na odstúpenie od Kúpnej zmluvy, ak Predávajúci bezodkladne a bez zbytočných ťažkostí pre Zákazníka nevymení vadný Tovar za bezchybný alebo vadu neodstráni. Toto obmedzenie neplatí, ak Tovar už bol vymenený alebo opravený Predávajúcim.
b) požadovať výmenu vadného Tovaru za Tovar bez vád alebo odstránenie vady. Predávajúci je povinný vymeniť vadný Tovar za Tovar bez vád alebo odstrániť vadu v primeranej lehote bez zbytočných ťažkostí pre Zákazníka.
4. Zákazník, ktorý uplatňuje práva zo záruky, je povinný doručiť vadný Tovar na adresu Predávajúceho. V prípade Zákazníka, ktorý je Spotrebiteľom, náklady na doručenie tovaru hradí Predávajúci.
5. Predávajúci je povinný zabezpečiť, aby Zákazník, ktorý je Spotrebiteľom
Akékoľvek reklamácie súvisiace s Tovarom alebo plnením Kúpnej zmluvy môže Zákazník zasielať písomne alebo e-mailom na adresu Predávajúceho. Zaslanie reklamácie v elektronickej podobe na adresu: info@artprintcave.sk urýchli čas vybavenia reklamácie.
6. Predávajúci je povinný do 14 dní odo dňa doručenia žiadosti obsahujúcej reklamáciu odpovedať na reklamáciu Tovaru alebo plnenia Kúpnej zmluvy podanú Zákazníkom.
7. Dôvodom reklamácie sú technické vady výrobku, ako napr:
- nesprávna veľkosť,
- nesprávny rám,
- nesprávny druh materiálu
- nedostatok niektorej zo súčastí objednávky
8. Na reklamáciu sa nevzťahuje:
-reklamácie, že motívy, ako sú napríklad trblietky, zlato, striebro, betón, mramor, hrdzavý plech, drevo atď., nevyzerajú ako skutočné. Motívy sú vytlačené, a preto sa môžu vzhľadovo líšiť od svojich skutočných náprotivkov. Odrazy svetla nie sú súčasťou umeleckého diela.
-Rozdiely vo farbách. Odtiene hotového výrobku sa môžu mierne líšiť od vizualizácie v dôsledku kalibrácie monitora, na ktorom sa predmety zobrazujú, tlačiarenského stroja a typu použitej farby - rozdiel v odtieňoch nie je dôvodom na reklamáciu.
-Predchádzajúca objednávka mala inú farbu. Objednávky vytvorené v inom časovom intervale sa v prípade homingu môžu mierne líšiť v odtieňoch a orámovaní, keďže všetky výrobky vyrábame po prijatí objednávok.
-Mechanické poškodenie (manipulácia, spálenie, nesprávne použitie).
- Výrobky s nalepenými visačkami nepodliehajú reklamácii. Týka sa to ako spôsobu lepenia vešiakov, odopínania vešiakov, tak aj výrobkov, ktoré po nalepení vešiakov spadli alebo sa zošmykli. Prívesky majú certifikáty rozbitnosti, preto je výrobok zavesený na priložených príveskoch v súlade s návodom bezpečný na používanie.
VRÁTENIE
Jednotlivé objednávky nie je možné vrátiť.