Obchodné podmienky
§ 1 Všeobecné informácie
1. Obchod WallFluent spravuje spoločnosť Drukarnia Piga.pl Sp. z o.o., registračné údaje: Przemysłowa 68, 43-100 Tychy, NIP: 6462933172, REGON: 243492288, KRS:0000493662. Osobou oprávnenou zastupovať spoločnosť je predseda predstavenstva - Mateusz Gabryś.
2. Tieto podmienky používania stanovujú podmienky používania služby. Používateľ služby je povinný oboznámiť sa s obsahom predpisov a uskutočnením nákupu vyjadruje ich prijatie.
3. Všetky vzťahy vyplývajúce zo zmluvy medzi WallFluent a zákazníkmi sa riadia všeobecnými obchodnými podmienkami. Za odchýlky sa považujú len tie, ktoré boli vopred písomne potvrdené medzi predávajúcim a zákazníkom alebo boli uvedené v týchto obchodných podmienkach.
4. Pri zadávaní objednávky je Zákazník povinný uviesť úplné a pravdivé osobné údaje. V prípade uvedenia nepravdivých údajov zákazník zodpovedá za prípadné škody, ktoré z toho vzniknú.
§ 2 Uzatvorenie zmluvy
1. Obrázky a akékoľvek iné produkty prezentované spoločnosťou WallFluent na internete alebo v iných médiách nie sú obchodnou ponukou v zmysle § 534 Občianskeho zákonníka, ale len výzvou zákazníkovi na predloženie ponuky na kúpu. Ponuky na kúpu je možné predkladať prostredníctvom webovej stránky WallFluent.sk formou online formulárov alebo písomne na e-mailovú adresu.
2. Podanie objednávky v internetovom obchode sa rovná vyjadreniu vôle uzavrieť kúpnu zmluvu za podmienok uvedených v týchto pravidlách a v objednávke.
3. Pri zadávaní objednávky je zákazník povinný zohľadniť celkovú cenu objednávky. Všetky ceny uvedené na webovej stránke sú ceny brutto vrátane 20 % DPH a nezahŕňajú náklady na dopravu.
4. Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť vykonanie služby a vybavenie objednávky, ak výrobky obsahujú obsah, ktorý je v rozpore so zákonom, dobrými mravmi alebo pravidlami spoločenského správania. Obchod si tiež vyhradzuje právo na zmeny cien ponúkaného tovaru, ako aj na zmeny nákladov na doručenie objednaného tovaru.
§ 3 Platba
1. Drukarnia PIGA.pl Sp. z o.o. ku každej objednávke vystaví faktúru DPH v elektronickej forme v súlade s obsahom zákona z 11. marca 2004 o dani z pridanej hodnoty (konsolidované znenie: Zbierka zákonov z roku 2011 č. 177 položka 1054) a nariadenia ministra financií z 3. decembra 2013 o vystavovaní faktúr (Zbierka zákonov z roku 2013, položka 1485). Akceptované údaje pre faktúru DPH sú rovnaké ako údaje, ktoré Kupujúci uviedol v objednávkovom formulári pri zadávaní objednávky v internetovom obchode. Údaje Kupujúceho a údaje pre faktúru DPH sa môžu líšiť. Tieto údaje musí určiť Kupujúci, pri zadávaní objednávky prostredníctvom internetového obchodu. Zákazník má v súlade s platnými predpismi právo požiadať spoločnosť Drukarnia PIGA.pl Sp. z o.o., so sídlom v Tychy (43-100), ul. Przemyslowa 68, o zaslanie faktúry vystavenej v súlade s vyššie uvedenými ustanoveniami v papierovej forme, a to zaslaním takejto žiadosti na e-mailovú adresu: ksiegowosc@piga.pl alebo poštou na adresu Drukarnia PIGA.pl Sp. z o.o., ul. Przemyslowa 68, 43-100 Tychy.
2. Platby za objednávky je možné uskutočniť formou:
- preddavkovej platby prevodom cez PayU a PayPal
- na dobierku - platba na dobierku je 8 EUR.
3. Predávajúci si vyhradzuje právo prijať alebo odmietnuť niektoré formy platby.
Upozorňujeme, že výška platby na dobierku by nemala presiahnuť 141 EUR. Objednávky nad túto sumu musia byť zaplatené v plnej výške pred začatím procesu plnenia.
§ 4 Doručenie
1. Preprava a prevzatie zásielky na dobierku.
Právnou povinnosťou kupujúceho je prevziať vec (tovar) zakúpenú na základe uzatvorenej kúpnej zmluvy a zaplatiť za ňu predávajúcemu cenu. Predávajúci je na druhej strane povinný odovzdať zaplatený tovar kupujúcemu (§ 535 ods. 1 Občianskeho zákonníka). V prípade neprevzatia objednaného tovaru má predávajúci právo požadovať od kupujúceho splnenie zmluvy a zaplatenie ceny a v prípade nutnosti opätovného odoslania má predávajúci právo účtovať kupujúcemu aj náklady na opätovné odoslanie.
2. Pri objednávke doručenia tovaru domov je možné objednaný tovar uhradiť na dobierku alebo prostredníctvom systému PayU.
3. Za začiatok plynutia lehoty na vybavenie objednávky sa považuje zaslanie e-mailu potvrdzujúceho prijatie objednávky na vybavenie. K tomu dochádza po prijatí všetkých informácií o objednávke. Celková doba vybavenia objednávky je 7 pracovných dní od prijatia správy o prijatí objednávky. Maximálna doba dodania výrobku je 7 pracovných dní
4. Doručovanie v oblasti tovaru vykonávajú kuriérske spoločnosti, ktoré spolupracujú s obchodom.
§ 5 Záruka
5.1 Predávajúci zabezpečuje dodanie Tovaru bez fyzických a právnych vád. Predávajúci zodpovedá Zákazníkovi, ak má Tovar fyzickú alebo právnu vadu (záruka).
5.2 Ak má Tovar vady, môže Zákazník:
a) urobiť vyhlásenie o znížení ceny alebo odstúpiť od Kúpnej zmluvy, pokiaľ Predávajúci bezodkladne a bez zbytočných ťažkostí pre Zákazníka nevymení vadný Tovar za bezchybný alebo neodstráni vadu.
Toto obmedzenie neplatí, ak Tovar už bol vymenený alebo opravený Predávajúcim, alebo ak Predávajúci nesplnil povinnosť vymeniť Tovar za Tovar bez vád alebo odstrániť vady. Zákazník môže namiesto odstránenia vád navrhnutého Predávajúcim požadovať výmenu Tovaru za Tovar bez vád alebo namiesto výmeny Tovaru požadovať odstránenie vád, ak uvedenie Tovaru do súladu so zmluvou spôsobom zvoleným Zákazníkom nie je možné alebo by si vyžadovalo neprimerané náklady v porovnaní so spôsobom navrhnutým Predávajúcim. Pri posudzovaní neprimeraných nákladov sa prihliada na hodnotu Tovaru bez vád, druh a závažnosť zistenej vady, ako aj na nepríjemnosti, ktorým by bol Zákazník vystavený pri inom spôsobe uspokojenia.
b) požadovať výmenu vadného Tovaru za Tovar bez vád alebo odstránenie vady. Predávajúci je povinný vymeniť vadný Tovar za Tovar bez vád alebo odstrániť vadu v primeranej lehote bez zbytočných ťažkostí pre Zákazníka.
Predávajúci môže odmietnuť vyhovieť požiadavke Zákazníka, ak uvedenie Vadného Tovaru do súladu s Kúpnou zmluvou spôsobom zvoleným Zákazníkom nie je možné alebo by si vyžadovalo neprimerané náklady v porovnaní s iným možným spôsobom uvedenia do súladu s Kúpnou zmluvou. Náklady na opravu alebo výmenu znáša Predávajúci.
5.3. Zákazník, ktorý uplatňuje práva zo záruky, je povinný doručiť vadnú vec na adresu Predávajúceho. V prípade Zákazníka, ktorý je Spotrebiteľom, hradí náklady na doručenie Predávajúci.
5.4 Predávajúci zodpovedá zo záruky, ak sa fyzická vada zistí pred uplynutím dvoch rokov od vydania Tovaru Zákazníkovi. Nárok na odstránenie vady alebo výmenu Tovaru za Tovar bez vady sa premlčí uplynutím jedného roka, táto lehota však nemôže skončiť skôr ako uplynutím lehoty uvedenej v prvej vete. V tejto lehote môže Zákazník odstúpiť od Kúpnej zmluvy alebo urobiť vyhlásenie o znížení ceny z dôvodu vady Tovaru. Ak Zákazník požadoval výmenu Tovaru za bezchybný alebo odstránenie vady, lehota na odstúpenie od Kúpnej zmluvy alebo na podanie vyhlásenia o znížení ceny začína plynúť od neúčinného uplynutia lehoty na výmenu Tovaru alebo na odstránenie vady.
5.5 Akékoľvek reklamácie týkajúce sa Tovaru alebo plnenia Kúpnej zmluvy môže Zákazník zasielať písomne na adresu Predávajúceho.
5.6 Predávajúci je povinný do 14 dní odo dňa doručenia žiadosti obsahujúcej reklamáciu odpovedať na reklamáciu Tovaru alebo reklamáciu týkajúcu sa plnenia Kúpnej zmluvy uplatnenú Zákazníkom.
5.7 Zákazník môže podať reklamáciu Predávajúcemu v súvislosti s využívaním bezplatných služieb poskytovaných Predávajúcim elektronicky. Reklamácia môže byť podaná v elektronickej forme a zaslaná na adresu info@wallfluent.sk. Zákazník by mal v sťažnosti uviesť popis problému. Predávajúci bezodkladne, najneskôr však do 14 dní, reklamáciu posúdi a poskytne zákazníkovi odpoveď.
5.8. Predávajúci umožňuje Zákazníkovi, ktorý je spotrebiteľom, využiť mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov. Príslušným subjektom pre Predávajúceho je Vojvodský inšpektorát obchodnej inšpekcie v Katoviciach. Ulica Brata Alberta 4. 40-951 Katovice. Poštová schránka č. 178. Sekretariát tel.: (32) 35 68 100.
§ 6 Obmedzenie zodpovednosti
1. Predávajúci nezodpovedá za nedostatočný nepretržitý prístup do internetového obchodu a rýchlosť systému, ako aj za technické a elektronické chyby, ktoré sa vyskytnú počas zadávania objednávky, ak sú spôsobené faktormi, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť.
§ 7 Právo na odstúpenie od zmluvy
§ 8 Reklamácie
1. Predávajúci poskytuje na ponúkané výrobky záruku 12 mesiacov. Táto lehota je platná odo dňa doručenia výrobku zákazníkovi.
2. Zákazník môže uplatniť záruku na výrobok, ktorý mu bol dodaný.
3. Predávajúci poskytne návod na inštaláciu výrobku.
4. Zákazník by mal bezodkladne po zistení nesúladu služby so zmluvou podať písomnú reklamáciu na e-mailovú adresu: info@wallfluent.sk.
5. Predávajúci je povinný reklamáciu posúdiť do 14 dní od jej uplatnenia.
6. Ak sa zistí, že dodaný tovar nie je v súlade so zmluvou, t. j. má vadu, ktorá znižuje jeho hodnotu alebo použiteľnosť, alebo bol tovar dodaný nekompletný, má kupujúci právo požadovať uvedenie výrobku do stavu zodpovedajúceho zmluve bezplatnou opravou, výmenou výrobku za nový, alebo ak takáto možnosť neexistuje - vrátenie finančných prostriedkov zaplatených za objednávku.
7. Predávajúci má právo požadovať od zákazníka vrátenie chybného tovaru.
8. Výrobky vyrobené na zákazku nie je možné vrátiť.
9. Hodinové strojčeky a LED pásky sa nevracajú.
§ 9 Záverečné ustanovenia
1. Záležitosti neupravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia ustanoveniami Občianskeho zákonníka, prípadne inými právnymi predpismi, ktoré sa týkajú prevádzkovania webových stránok a internetových obchodov.
2. WallFluent si vyhradzuje právo na zmeny týchto obchodných podmienok.
3. Na našich webových stránkach tretie strany umiestňujú informácie vo forme súborov cookie a iných podobných technológií na vaše koncové zariadenie (napr. počítač, smartfón) a získavajú k nim prístup. Ide o našich dôveryhodných partnerov, s ktorými neustále spolupracujeme, aby sme reklamy na našich a ich webových stránkach, ako aj služby, ktoré poskytujeme my a naši dôveryhodní partneri, prispôsobili vašim potrebám a záujmom.